The biggest collection of MySpace 2.0 Layouts online
MySpaceLayouts

Thursday, April 7, 2011

Saya Saaaaayang Kamu..

Assalamualaikum..=)

Dearest readers..

Huhhh..hembusan nafas dihela panjang..tertib..walaupun diuji dengan kesibukan yang dirasakan begitu menguji, hamdallah masih meniti di bibir..syukur atas kurniaanNya..beruntunglah mereka yg mampu memanfaatkan tiap detik yg ada dengan mengingati Murabbi..


Gambar ketika bersama rakan ber-BIG di Taman Belia, Pulau Pinang tempoh hari kutatap lama.. Kegembiraan yang terukir pada wajah-wajah mereka membuatkan aku tersenyum sendirian..dalam hatiku berbisik, 'Indahnye ukhwah itu, Ya Allah..Moga Kau kekalkannya..insyaAllah'

Aku hanya inginkan yg terbaik buat kalian sume..kwn2 yg lain juga..Tingat pada kata2 seorang sahabiah..ad dinyatakan, kalau kita sayang atau cinta seseorang, berdoalah dia bersama kita di syurga kelak..bukan setakat di dunia sahaja..dunia hanyalah umpama R&R utk kita kembali meneruskan perjalanan seterusnya..

Aku bukan seorang sahabat yg sempurna, yg mampu membuatkan wajah suram kalian bertukar gembira..But, be among all of u, makes me learn something new..bout love..bout frienship..bout happiness..thanks again and again..nothing can change my feeling towards you guys..sbb sayang lah aku tidak sanggup melihat kalian disakiti..dunia mahu pun akhirat kelak..sbb sayang jugak lah aku ingin berjumpa kalian di syurga kelak..

Moga Allah memelihara kalian, wahai sahabat2ku..xkira di mana jua kalian berada..always bear in your mind..tiap apa yg kita lakukan sentiasa berada bawah penguasaan dan penglihatan Allah..

Assalamualaikum =)

3 comments:

  1. :)..jgn henti menasihati & mendoakan terbaik buat sahabat2mu

    ReplyDelete
  2. cemburu melihat ukhwah kalian...

    ReplyDelete
  3. semoga ukhwah yg dibina terus berkekalan =)

    ReplyDelete