The biggest collection of MySpace 2.0 Layouts online
MySpaceLayouts

Tuesday, September 7, 2010

..Aku Dah Terlebih..

Ini bukan aku...
Ini sudah jd x betul...
Obsesi telah mengusai diri
Fobia sering menghantui

Aku xsuka memaksa tapi dlm x sedar aku sering mendesak
dada jd sesak...
Takut, resah, pilu, celaru..
semua bermain dlm benak hatiku.

Aku xsuka membenci tp aku sering mngundang kebencian orang..
kayu dh mnjadi arang..
xmahu ku biar mnjadi bara
xmahu aku hidup lebih terseksa

Kepada yg berkenaan... aku ingin memohon seribu kemaafan
X terniat di hati... cuma terkadang tak kusedari
bila perasaan itu datang... aku jd lupa diri, tamak, pentingkn diri sendiri.
inshaAllah... diri aku akan ku perbaiki

Kepada Mu ya Allah
aku memohon keampunan Mu.. dlm xsedar aku melebihi cinta dunia
hingga membelakangkan cinta Mu
Hamba Mu yg lemah ini mengharapkan keredhaan Mu ya Allah
Permudahkanlah segala urusanku...
Kau tenangkanlah hati ini
jauhkanlah aku dari bisikan syaitan yg selalu mendusta..

Ya Allah.. Engkau perbaikilah hubungan ku dengan manusia
Engkau tanamkanlah akhlak yg terpuji dalam diriku
Engkau berikanlah kesabaran kepada ku dalam menempuhi ujian Mu

Engkau Maha Mengetahui hati hamba Mu yang lemah ini
Engkau berikanlah aku yang terbaik

Allahumma,
Ya Muqallibal qulub, Tsabbit qalbi ‘alaa tha’atik
Ya Muqallibal qulub, Tsabbit qalbi ‘alaa dinik

Wahai Yang membolak-balikkan hati, palingkanlah hati ini pada ketaatan padaMU
Wahai Yang membolak-balikkan hati, palingkanlah hati ini pada DinMU..

No comments:

Post a Comment