The biggest collection of MySpace 2.0 Layouts online
MySpaceLayouts

Tuesday, May 11, 2010

Alhamdulillah..Syukur padaMu Ya Rabb..

Bismillahirrahmanirrahim.. Assalamualaikum...

1st skali, syukur kepada Allah sebab masih lagi memberi nikmat yang amat berharga buat kita semua.. Nikmat masa, kesempatan untuk mencari redhaNya..Nikmat kesihatan, untuk berusaha memperbanyakkan amalan kepadaNya..Nikmat akal, merenung apa yang telah dan bakal kita lalui sebagai hambaNya..Nikmat2 yang dikurniakan ni kita xsedar.. Kita hanya akan sedar jika nikmat2 tersebut ditarik.. Insaflah..Xde kuasa yang mampu membantu kita selain kuasa Allah Taala..

2nd, Syukur sangat2 sebab dah berjaya update blog ni.. Dah lama 3 bulan blog ni wujud.. Cuma ak xde masa nk update + xreti..haha..tq sgt2 kat Husna..
my sifu dlam proses mengedit blog ni...Sebenarnya..dah lama teringin nak buat blog..Actually dari aku form5..Time tu agak bz sket..Mama xkasi aku mengadap komputer tiap2 hari.. Pernah jugak aku merajuk ngan ma
sebab ma xkasi aku wat apa yang ak nak..hehe.. Tapi sekarang baru aku sedar
apa yang ma dah buat untuk aku tu bukan sebab nak halang kemahuan aku..
Tu la kan.. Ibu.. Apa yang dia buat semuanya sebab nak yang terbaik untuk anak-anaknya..

Sebab utama napa aku teringin sangat nak wat blog?? Ada gak kwn2 aku tya..Sebabnye,
ada satu hari aku terbaca satu blog yang sangat islamik.. Penuh ngan nasihat, hadis,
ditujukan khas buat hamba Allah yang bergelar Muslimah.. Banyak pengisian kat
dlm blog tu..Antaranya, keistimewaan wanita di sisi Murabbi.. Tajuk post tu 'Wanita, Penyeri Dunia'.. Masa baca post tu, rasa sebak sangat.. Sebab selama ni aku xpenah nak bersyukur dilahirkan sebagai seorang muslimah..Nak tau, sebab terbaca blog tu jugak la aku bertekad nak mengubah diri.. Alhamdulillah.. sekarang tekadku berhasil sampai hari ni..insyaAllah untuk hari2 seterusnya..

Kalau diikutkan, banyak sangat2 benda yang nak dikongsi.. Kalau ada masa insyaAllah,
aku akan post benda baru yang mungkin boleh mendekatkan kita dengan Sang Pencipta..Kalau boleh aku teringin nak sape2 yang terbaca pape kt blog ni dapat ambik pengajaran dan berusaha mengubah diri ke arah yang diredhai..=)

No comments:

Post a Comment