The biggest collection of MySpace 2.0 Layouts online
MySpaceLayouts

Saturday, July 24, 2010

..Lagi2 Masalah..

Assalamualaikum..=)

First of all, praise to God..alhamdulillah..sbbnye smpai skrang ni, Allah xjemu mengurniakan rezeki kpdku..Aku msih ada parents, family, tmpat berteduh, udara, makanan...terlalu banyak nikmat yang dilimpahkan ke atasku..Tp knapa smpai skrg aku masih rasa aku ni blom benar2 bersyukur ngan apa yg ak miliki.. Dear Allah..i'm begging You..please don't let me astray from Your way.. I realize i'm not deserve to be in Your Heaven..siapalah aku utk mendamba SyurgaMU whai Pemilik Nyawaku..aku xlayak..

Ya Tuhan yg Maha Pengasih..

KehadratMu aku memohon..Kuatkanlah aku..Tabahkanlah aku..Kdg2 aku rasa, terlalu sekejap aku insaf..xleh nak control diri..kalo ok pun, sekejap je..xleh nk istiqomah..Ya Allah..napa ngan aku ni..adakah sume ni ujian yang Kau timpakan ke atasku??cm skrg ni..susah sgt nk bgun qiam..asyik xterjaga ja..yeke xterjaga??terjaga dh..then lpas ttup alarm, tdo balik..hmmm..lemahnya aku..still xboleh nk fight ngan nafsu sendiri..

Ya Tuhan yg Maha Penyayang..

Aku idamkan kehidupan yg sempurna diakhirat kelak..Aku sedar, dunia ni la aku kena bersusah dulu sblom dpt nikmat yang aku idamkan tu..Dalam Israk nabi, dh ternyata golongan wanita yg banyak menghuni neraka.. Aku xnak jd sebahagian daripada golongan tu..kalo tya kt sapa2 pun, msti xde sorg pun nak dok dlm neraka kan..org xcentre je akan ckap nak..tp kalo tgk amalan?? mcm nak je msuk neraka..hmmm..2 la manusia skrg ni..

Pasal hidup aku skrg, aku xtau apa dh jd ngan life yg dulunye best bg aku..skrg ni cm empty..dulu time sek menengah, aku nk sgt cpat2 abis blaja..nak cpt2 msuk U or mana2 jela asalkan bukan bergelar 'pelajar sekolah' lg..nak tau sbb pe?? sbb aku nak org laen pndang ak ngan pandangan org dewasa..tp.....
Bila dh abis sek menengah, ak rasa cm semakin xmatang..Kt mktab ni la terutamanya..mcm2 msalah yg aku dpt..mmg la spatutnya aku xmerungut kalo Allah kurniakan masalah..kdg2 dh xtertahan..rasa nak nangis..nk menjerit..apa yg aku wat sume xkena..ada je yg mengomen..sedih sgt..kdg2 rasa cm hipokrit pun ada gak..yela pura2 hepi dpn org..dalaman?aiyo masalah jiwa..

Wlw berat cne pun, aku akan try sabar..xtau la smpai bila..lambat g nak abis ni..4 thun g..boleh ke aku nak tahan lama tu??serah jela kt Allah..Dia yg tau apa yg terbaek utk aku..

Jadikanlah aku seorang yg kuat Ya Allah..xmudah nangis..tahan dugaan..periharalah setiap perbuatan aku..kurniakanlah apa yg terbaek utkku..dear God..please help me..please..

No comments:

Post a Comment