The biggest collection of MySpace 2.0 Layouts online
MySpaceLayouts

Thursday, July 29, 2010

..Syukran Kalian..


Assalamualaikum..=)


Hmm..alhamdulillah Ya Allah..masih lg beri kekuatan, ketabahan kt aku..Ya Allah..syukur padaMu..akhirnya doa aku sebelum ni dh Kau makbulkan..arini aku rasa sperti 'hidup' kembali..Syukran Ya Rabb..I'm speechless..I have no word to describe my feelings..tersentuh+terharu+hepi+tenang..

“ Kesedihan atau malapetaka yang menimpa seseorang muslim merupakan kafarah kepada dosa yang dilakukan” ( Riadus Solihin )

Aku akui iman aku masih sgt2 lemah..xmampu nk pikul ujian n sumenye sorg2..hanya mampu berserah..Time tertekan, ada sahabat yg minta aku wat solat sunnat taubat..dia ckap, mybe ujian Allah tu sbb dosa yg telah aku lakukan..Ya Allah, ampunkan dosa2 hambaMu yg amat hina ini..x selayaknya aku memohon ampun atas apa yg telah ak lakukan..Namun, kpd Kau jualah aku berserah..
Syukran sgt to my classmates..tq sbb caring ngan msalah yg dihadapi..1 lg, maaf sbb slalu sgt nyusahkan kalian..=( Kau telah kurniakan rakan2 yg sgt baik utkku.. Aku je yg xsedar ngan apa yg telah Kau kurniakan.. Selalu alpa dan kurang bersyukur kpdMu.. Aku sgt2 berharap kita akan kekal cmni.. Kalo time abis blaja t, mesti kita akan gelak bila fkir apa yg telah kita wat time blaja ni..cm budak2..huhu..Dear my friends, Uhibbukum fillah..insyaAllah..


Ketenangan ini diharap berkekalan..insyaAllah..Bantulah aku ke arah yg Engkau redhai..
Aminn..

3 comments: